Helgens lugn

ÄNTLIGEN HELG! Åhgud vad jag välkomnar den här helgen. Har varit en tuff vecka, och nästa kommer bli ännu tuffare.

Ibland blir jag bara så otroligt trött på alla människor som aldrig orkar ta reda på orsaken bakom orden. De vräker ur sig massa saker som dom inte har någon aning om, utan att ens prata med mig.

I morgon bär det av till gbg, o det ska bli mycket roligt enligt mig. Skönt att komma iväg en stund.
Dock kostar denna lördag förövan av en hel dags studernde. Det svider. Men om jag känner mig själv rätt så skulle jag inte ha pluggat någonting ändå. Fastän jag borde.

Igår kom Fredrik vid tre - fyra tiden och vi umgicks med varandra. Det slog mig att det var väldigt längesedan vi träffade varandra under dagen. Vi brukar aldra ägna oss åt varandra under dagen, utan träffas senare på kvällen istället. Så när han kom visste jag inte riktigt vad vi skulle hitta på.. Det kändes askonstigt. Nåväl, vi höll oss sysselsatta med kortspelande och tvtittande. En riktig mysdag!

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer och sker. Det blir ju sängen relativt tidigt i natt i alla fall, eftersom vi ska upp klockan sex imorgon. Det blir väl mys med Fredrik, eller träffa Johanna en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--