Klapp på axeln

Nu är det tvn tillsammans med pojkvän som väntar resten utav kvällen. Personligen så tycker jag att jag är väldigt välförtjänt utav det eftersom jag har slitit och pluggat större delen utav dagen. Jag ska nog ge mig själv en klapp på axeln för det!
Vad skönt det kan vara att känna sig extra duktig ibland, speciellt när man vet att man är förtjänt utav det.

I morgon bär det av till Skutberget över natten, och kommer hem på lördag eftermiddag. Ska bli skönt att komma iväg ett slag. Jag och Fredrik i en sketen liten stuga på campingen. Nåväl, gång avstånd till Bergvik och härligt att bara få vara.

Så det kommer troligen inte att bli något bloggande förens på lördag. Jag beklagar, men ni får försöka att hålla er ända till dess. Jag förstår att det kommer bli jobbigt, eftersom mitt liv är så enormt intressant att läsa om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--