Pluggning

Idag kunde jag helt enkelt inte tillåta mig själv att ligga hemma ännu en dag, så jag tvingade mig till skolan. Visst, det blev en hel del snörvlingar, hostattacker och snytningar.. Men annars så var det helt okej!
Förvånade mig dock att det inte kändes som om jag missat ett tusen grejer under de tre dagarna som jag varit hemma. Kanske kan det bero på att vi har det snuskigt slappt nu mer? Det var i alla fall skönt att inte känna pressen JAG MÅSTE TA IGEN, utan bara kunna hoppa in igen. Kände dock större press på mig angående att jag missade två nationellaprov + ett vanligt prov under min frånvaro. Ska ta tag i det i veckan som kommer!

Idag blir det plugg för hela slanten! Ska skriva en bokanalys i engelskan. Eller rättare sagt två. Måste göra det för att få mitt efterlägtade mvg i engelska.
Fick reda på hur det gått på de nationellaproven i matte idag också. Fick vg vilket relaterade till ett vg i betyg, glad som satan blev jag. Fick även reda på att jag kammat in ett mvg i data. Catrine är jävligt duktig just nu, ohyeas.

Om det ska bli något plugg så får jag väl se till att få tummen ur röven och skriva de där analyserna (JAG ORKAR INTE).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--