Snor

Göteborg och Liseberg var toppen. Blev dock väldigt förvånad när jag och Johanna gick runt i Nordstan och jag  uttråkad sa "Jag är inte på shoppinghumör..." Johanna svarade med ett "Inte jag heller.."
OJ!
Vad var det för mystisk sjukdom som vi hade blivit smittade utav. Vi två - jag & Johanna i Göteborg och vi är inte på shoppinghumör.
Jag letade och letade men det fanns ingenting som fattade mitt intresse som jag kände JAG MÅSTE HA! Till slut gick vi till Åhlens där jag köpte en mascara till mamma i morsdags present plus en rouge till mig. Sedan var det en halvtimme kvar tills vi skulle åka vidare till Liseberg och vi kände att vi inte kunde lämna Göteborg tomhänta. Vi rusade till MQ där jag tog en korallfärgad tröja plus en grön tröja o sprang in till provrummen. Johanna var strax efter med ett linne. Vi knödde ihop oss i en o samma provhytt eftersom det var kö och vi kunde inte ödsla tid. Jag konstaterade, ännu en gång, att jag ser FÖRJÄVLIG ut i korallfärg, så jag tog den gröna tröjan istället.
Strax efteråt kom jag på att jag inte alls ville ha den gröna tröjan. Absolut inte! Vad skulle jag med den till!? Det fanns ingenting att göra åt, jag kunde byta den hemma i Karlstad om den nu var så förjävlig.

Sedan bar det av till Liseberg. Vi startade med Kanonen för att sedan gå på Balder (MIN KÄRLEK). Därefter bestämde vi att vi skulle ge oss av till Uppswinget. Där stod vi i kön och jag tittade med en klump i bröstet på karusellen. Hur man satt i över 90 grader och jag ville nästan spy. Bara av att titta på den.
Sedan gick den sönder, och jag bara kände hur allting inom mig skrek NEEJ. Så då gick jag och även Fredrik ur kön och gick runt och strosade.
Sedan blev det mat och lite mer åk.
Dagen var riktigt trevlig!

Imorse vaknade jag och kunde inte andas. Det var hemskt. Till slut förstod jag att det bara var min näsa som var väldigt tät, och jag öppnade munnen.
Så nu har jag gått runt hela söndagen och snorat, nyst och kände mig jäsig i huvudet. Det finns bara en person att skylla på - JOHAN INGMAN! Den jävlen har smittat mig. Så nu ska jag gå och nysa honom i örat eller något annat sådant där trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--