Stilbyte

Åh, nu tror jag att jag har skrivit färdigt engelska grejset. Men dock bara en utav dem. Försöker komma på hur jag ska skriva den andra. Det är inte lätt...

Vad jag blir trött på mig själv ibland. Jag är en sådan nojja när det gäller stilar ; kläder & accessoarer. Ena dagen vill jag gå klädd i någon propert med kavaj o dylikt. Nästa dag ska det enligt mig vara baggyjeans och andra säckiga kläder. Dagen därefter ska jag vara modefreak i bott och dra på mig någonting utav det allra nyaste i garderoben som stämmer bra överens med allt mode VR viskar om. Den fjärde dagen är jag skittrött på allt vad mode är och vill helt enkelt bara dra på mig någonting jätte ovanligt så att jag märks ur mängden - lite utav en Sonja Schwarzenberger. Den femte dagen är det vanliga jeans och linne som gäller.
Kan jag inte hålla mig till en stil?
Jo, jag är nog en sådan person så att jag ändrar stil efter humör (tydligen). Det är skönast så. Inte behöva tänka allt för mycket på att de kläderna som jag köper nu ska passa till resten av min garderob, utan helt enkelt bara köpa någonting för att det är snyggt.
Men det vore ändå ganska härligt att hålla sig till en stil.

Nu kommer snart Fredrik, så det blir lite mys med han under kvällen. Ska även försöka studera ännu mer engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--