Två gamla godingar

Det blev ingen "Djävulen bär Prada", jag orkade inte gå så långt. Gick till Ica för att köpa nya VR, men när jag stod där framför tidningsstället så insåg jag att den inte kommer ut förens imorgon.
Sur som ett bi gick jag och strosade runt i affären på jakt efter någonting annat roligt. Då såg jag filmstället. Ställde mig och kikade och letade. "Pretty Woman" fanns där. Den har jag funderat på att köpa länge, och efter en stunds rotande hittade jag även "Hur man blir av med en kille på 10 dagar". Jag betalade för mig och gick.
Två gamla godingar. Två gamla godingar som jag redan har sett ett tusen gånger. Nåja, jag kan nog ödsla dagen på det ändå.

Jag orkade aldrig åka till skolan och göra provet. Jag fattade det beslutet när jag var på Ica, eftersom jag var dödstrött bara av att gå dit.
Nu väntar soffan och mina två gamla godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--