Äcklig-choklad julkalender

Syrran och mamma kom hem från Ica nu, och dom hade köpt sådana där söta små julkalanedrar med vedervärdig choklad i! Åååh, vilka söton.
Så nu ska jag tillsammans med min systeryster ta en liten chokladbit vareviga dag ända fram tills julafton. Känns lite grand som om jag är tre igen.
Dom hade även köpt med en till min 20 åriga storebror som inte längre bor hemma. Betvivlar starkt att han är vidare entusiastisk till att vräka i sig en massa äcklig choklad, men...

Snyggos
Så här grymt glada blev vi ver våra julkalendrar! Naaaw. Jag vet, ganska cpbild.. :P

Pepparkaksformar
När dom var på Ica så hämtade dom även ut pepparkaksformar som vi beställt från internet som hade kommit idag med posten! Visst är dom jättegulliga!? Vi kommer ju klart ha sötast pepparkakor i stan i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tyckte väldigt mycket om er nya snögubbepepparkaksform. :)

2007-11-30 @ 12:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--