Agent Provocateurs drömmar

Har sovit i någon timme nu, men känner mig knappast mycket piggare..

Jag blir så trött på att alla bra grejer ska kosta några tusen.. Vilken normal männia¨ska (ungefär som jag) har råd med sådana där lyxgrejer? Ungefär som Agent Provocateurs uuunderbara underkläder. Favorit BH:n kostar 120 euro och trosorna 80 euro... Suck, orkar inte ens räkna ut vad det är i svenska kronor, men på tok fööör mycket för att det ska passa min plånbok. Den dyrasate BH:n jag har är nog någon av mina Triumph BH:ar och de kostade väl bara 300 - 400 kr eller något.
Så, njae. Tror inte att mamma eller pappa skulle gå med på att betala för skönheten.. Men titta är ju gratis, tack och lov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--