Bakdags!

Det blev så mycket plugg så att jag var tvungen att ta en liten paus - så jag bakade en kaka!
Idag hade vi bak-prat i skolan då vi bestämde vilka som skulle baka vad till Öppet hus på lördag. Antingen så skulle man baka eller så skulle man köpa någonting. Jag tvingade mig själv till att köpa någonting, eftersom jag är väldigt usel på att baka någonting som inte jag själv ska äta upp sen.
Men nu fick jag för mig att baka (helt knas för jag bakar typ aldrig, det är min kära mor och lillasyster som brukar stå för dom mer husliga grejerna). Så jag bakade en chokladsockerkaka! Har nyss smält i mig en bit.
Superdupergottigt!

Chokladsockerkaka
Okej, den är mycket godare än den ser ut. Här ser den allmänt... gul ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--