Bonde söker fru

Trogna bloggläsare har troligen inte missat att jag är en nörd på Bonde söker fru, och därför så måste jag med mina egna ord göra en resumé av kvällens program.

Jag tycker att Fredrik bara blir töntigare och töntigare för varje program som går. Jag tycker att han förstör programmet, för han är så jäkla patetisk. Stackaren har ingen aning om hur man handskas med det kvinnliga könet (då menar jag inte just könet, det vet jag ingenting om - tack och lov) och han verkar lite efterbliven vad det gäller att prata.
Han säger att han ääälskar dansen hur mycket som helst, men när man ser honom dansa så ser det ut som fan. Jag tror att till och med jag dansar bättre.

Karl-Petter, baby. Alltid i mitt hjärta! Börjar gilla hon bär-tjejen rejält nu också. Tycker att hon påminner ganska mycket om mig själv (men det är egenltigen ingenting som jag vågar erkänna...)

Anders och den där gotländska tjejen.. Nää, säger jag. Det är ett tvprogram hon är med i. Så kräver hon att han ska veta på en gång att det är henne han vill ha. Då blir det ju otroligt mkt till tvprogram, plus att han inte ens känner henne.
Suck.

I övrigt var programmet myyysigt, jag och pappa låg i sofforna och tittade. Pappa somnade dock - jag käkade glass och glodde för fulla rullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--