Början på den lediga dagen

Ledig dag idag tack vare Öppet hus i lördags. Härligt!
Har nyss ätit lite frukost, och ska nu hoppa in i duschen för att därefter stressa iväg till Line i 180. Hon verkar mycket angelägen om att jag ska komma bort till henne och sminka mig och shit, så då får väl jag göra det då..
Var hos henne igår efter det att farmor, farfar o morfar hade varit här. Eller rättare sagt, jag sprang ut ur hemmet så fort jag förmådde strax efter vi hade käkat färdigt. Men det är ungefär samma sak..
Vi drack te, pratade om den nalkande resan och myste. Helhärligt!

Kommentarer
Postat av: sandra.

fin blogg:)

2007-11-12 @ 10:27:08
URL: http://sandrahemberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--