Cavalli hysterin

Jag antar att det inte är många som har missat hysterin angående Roberto Cavalli for H&M? Har hört/läst flera styckna som lovordar dessa plaggen till max - jag tycker att dom är asfula förutom två guldiga klänningar som är adorable.
Men det är så otroligt mycket leopardmönstrat och annat djurmönster så jag tror jag spyr. Djurmönstrat = horigt för mig. Jag tycker att det ser avskyvärt ut.
Vad tycker ni? Kommer det verkligen vara massvis med folk som kommer gå runt i dessa ohyggliga lepoardklänningarna och äckligt fula skjotorna?

Den korta, guldiga som påminner om klänningen Britney hade på sig någon gång som även det var Cavalli är dock helt otroligt jävligt vacker. Skulle göra mycket för att få ha den hängandes i min garderob...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--