Choklad missbruk

Choklad i mängderJag gick upp till mamma som var i vårat vardagsrum och städade. På en av byråerna där stod det en stor Toblerone ask. Jag pekade förstummat och frågade till slut vad det var för någonting. Mamma flinade och sa att det var hennes lilla godis. Jag förklarade för mamma att det faktikst var bäst att jag tog en av godisarna, eftersom de skulle känna sig så otroligt oälskade och ouppätna annars.
I Toblerone asken så fanns det massa godisar som såg ut som Toblerone trianglar omsvepta av papper i olika färger. Jag tog en beige. Det var en "vanlig" toblerone i den. Den smakade fantastiskt! När jag hade ätit upp den konstaterade jag att jag väldigt mycket tycker om vit choklad också. Så jag tog en vit... nu sitter jag här och konstaterar att jag tycker om i princip all choklad. Så jag måste ju näsan smaka på all den där härligheten i Toblerone asken...
Om jag vore missbrukare av någonting, så vore det nog choklad eller glass.. Suck. Det är ju sååå gott!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Choklad är supergott :o)...

2007-11-21 @ 11:04:44
URL: http://www.rosagroda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--