Den inflammerade tån

Min tå är en mycket dum tå nu för tiden. (Oj, det där lät ganska roligt - det lät som om jag bara har en tå, jag har tio, ÄCKEL TÅ!jag lovar.) Den gör ont exakt hela tiden, och jag vet inte riktigt vad det är med den. Pappa säger att det är en inflammation i den.
Hur äckligt är det inte? Jag hatar fötter, och nu blir min tå inflammerad. Visserligen ser den bara lite rödrosa ut och inte mer äcklig än vanligt - men jag tycker ändå att det är superäckligt.

Om jag inte gör något åt min stackars inflammerade tå så kommer den kanske sluta som tån på bilden.
HEMSKA TANKE. Får smärre kväljningar av bilden - ville dela med mig av skönheten till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--