Den italienska lunchen

Än så länge har jag ägnat mig åt att äta frukost, göra mig i ordning och sen stack jag och mamma och åkte lite bil. Vi var ute vid gården som farmor växte upp vid - mysigt.

Nu har jag lagat mig lite lunch! Jag dokumenterade denna intressanta händelse med bilder, jag tänkte att ni kunde gå ta del av dess underverk.

Här näst: leka med Johannispannis!

Pasta
Jag visar stolt upp pastan. Så här visar man nämligen upp pasta på tvn - när man ska laga det.
Köttfärs Findus
Samma sak med Findus italienska köttfärssås!

Laga mat
Här tillagas det! Neej, det ser inte vidare aptitligt ut med den italienska köttfärssåsen då det påminner starkt om orange diarrée.

Mat
MUMSIGT!

Under hela den här tiden pratade jag mycket vacker italienska - så som mucho gotto! (uttalas mutcjo gotto!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--