Den ljuvliga chokladen

Mamma kom nyss hem från jobbetChoklad, och då var vi så busiga att vi tog upp den fina chokladen som vi köpte i Gamla stan. Hon, som jag, är helt chokladtokig. Hon skar upp fina bitar och jag stod där och upplevde en smaklig orgasm för tungan. Helt fant

astiskt.
Jag förstår inte hur jag skulle överleva utan choklad. Det är inte så att det räcker med en Marabou mjölkchoklad kaka längre heller. Neej - nu vill jag ha fina grejer! Varje kväll vid nio snåret kommer mitt choklad - begär fram och jag måste ha mörk choklad. Som tur är - så är vårat hus lite av en godisgris skattkammare och mamma har "gömt" en massa choklad och annat godis i finrummet bland finporslinet. Dit springer jag varenda kväll, och tar mig en chokladkaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--