Emmas mutta

Idag på samhällskunskapen så satt jag, Sandra, Karin, Emma och Ingman i en studiecell och försökte agera smarta elever - misslyckade dock totalt!
Emma skulle demonstrera om någonting som hon hade sett igår på barnprogram där dom hade använt sig av det kvinnliga könet - musen! Jag trodde att jag typ skulle dö av skratt, och hon ritade upp en vacker bild på skrivbordet som skulle föreställa detta kön.

(beklagar att bilderna är av urusel kvalité, men jag glömde kameran hemma så det är mobilfoton)


Det här ska tydligen föreställa en mutta! "Huvudet" är en klitoris, magpartiet är resten av härligheten och sedan har Emma så vackert lagt till armar och ben.. Jag vet inte riktigt om jag hittade någon direkt.... likhet.
Sandra chockad
Sandra sitter och pratar om någonting samtidigt som hon gestikulerande försöker att demonstrera. Ingman pillade med mobilen och denna blandning skapade det här otroligt vackra fotot! Jag och Johan skrattade rätt rejält när vi såg resultatet, eftersom det ser ut som om Sandra är oerhört chockad över att se att hon har en hand!

Road
Så här äckligt road är jag på samhällen - visst ser jag smart ut?

Kommentarer
Postat av: Monika

inte nyttigt att sitta i en studiecell eftersom det ofta blir att man inte gör ett skit :D haha

2007-11-29 @ 15:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--