Engelskt

Nu mina damer och herrar, nu stänger fabrik Catrine för kvällen.
Det blir sänddags tillsammans med typ "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" eller liknande. Orkar jag med - så kanske jag till och med läser lite grann i min engelska bok också.
Känner att jag är jävligt engelsk idag eftersom jag pluggade engelska i några timmar förut, och nu funderar jag på att läsa i min engelska bok. Jaa, snart kan jag nog abdikera (HAHA) till England.

Nussinussi! (uttalas nushinushi och betyder God natt på söt-språk!)

Grejs
Njae, jag vet att den där inte är engelsk, utan amerikansk.. Men jag hittade ingen fin gubbe som symboliserade england lika bra.. och dom snackar ju engelska i USA också!

Kommentarer
Postat av: Tant Social

Godnatt, sov gott och vakna torrt! :]

2007-11-05 @ 21:25:44
URL: http://klinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--