Fuckable bonde

Jag pluggade i någon timme, och sedan fick det vara nokk! Käkade mat och placerade mig sedan framför tvn tillsammans med min käre far för att glo på Bonde söker fru, och jag antar att typ alla mina bloggläsare har insett att jag är en sucker för det tvprogrammet..?

Jag har kommit på att även om Karl-Petter är väldigt, väldigt fuckable (äääälskar det ordet!), så är nog Anders typ tusen gånger bättre. Mycket mognare, manna-aktig och en pure gentleman. Egentligen, vem väljer man? Den som är het och charmig som satan, eller den snälla och kramgoa?

Ähfan, jag försökte övertala mig själv om att ta Anders, men jag är nog fortfarande rätt sexintresserad, för jag skulle ta Karl-Petter, the most fuckable!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--