Gårdagen

Kvällen igår var helmysig och rolig förutom att jag stukade handen när jag gick till Lindex. Halkade i snön och ramlade på något osmart sätt med armen. Ujuj.
Vi tittade på idol, käkade pizza och pratade en massa strunt. När Idol var slut så terroriserade vi Johan och Mathias i Johans bil och vi åkte ut till näset varefter vi dök in på Bylunda och kramades med Wedberg. Björn och Johan sjöng vackra låtar och jag trodde mest att jag skulle dö av skratt.

Nu ska jag göra mig i ordning för att sedan bege mig till Karlberg som har Öppet hus.

Kommentarer
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Ah, jag alskar oppna hus pa gymnasieskolorna. Skitbra satt att spana pa killar ;)

2007-11-17 @ 19:16:05
URL: http://www.thenanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--