Gårdagens sammanfattning

Tänkte dra en sammanfattning angående gårkvällen:
Jag och Johanna stod och båda försökte hitta bästa platsen framför min lilla spegel. När vi kände oss någorlunda vackra så knatade vi iväg till Olofsson där vi fick smaka på några härliga drycker. Eller åtminstone den ena - som var babyrosa och smakade supersött, den andra var genomskinligt blå och smakade... något konstigt.
Vi flängde iväg till Ica och gick sedan till Line. Väl där var det lite problem med Marielle om hon skulle stanna eller inte, men som tur var så gjorde hon det. Det var jätte trevligt hos Line där vi spelade spel, skrattade, dansade och var allmänt galna. Sedan skulle vi gå till Oskar. Ditvägen var också jätte trevlig, men jag tror att vi kunde ha hittade någon roligare plats att vara på. Jag och Johanna gick hem ganska fort...
En otroligt kortfattat sammanfattning av vad som hände i går kväll!

Pose tillsammans med kundvagn
På vägen till Treabackarna där Oskar bodde hittade vi en kundvagn ståendes. Denna drog vi runt på i cirkus två hundra meter, men tröttnade ganska fort på den. Här är det jag, Line, Johanna och Ida - Olofsson är fotografen och Patricia och Marielle har vid denna tidpunkt lämnat oss.

Kommentarer
Postat av: Line

Jag vet, vi är otroligt snygga och kanske inte alltid så vuxna av oss men det bjuder vi på;)

2007-11-04 @ 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--