Gentlemännen är utrotningshotade

Jag har konstaterat en sak - kändis gentlemännen är en utdöende ras!

DarlOm vi tittar på vilka puddingar vi har som är gentlemanna kändisar så ser vi Richard Gere (högst på topp, alltid), Hugh Grant, Harrison Ford (han var det åtminstone) och Tom Cruise. Dessa är mina favorit bland gentlemännen här i världen. Vi skulle nog kunna smyga in Colin Firth också för hans genom härliga karaktär i Bridget Jones.
Alla dessa män är gudomliga i mina ögon sedda. Sexiga, snygga, roliga och helt enkelt bara jävligt fantastiska (än en gång - Harrison Ford var det åtminstone).
Som den romantiska sucker jag är, så kan jag sitta och glo på Bridget Jones, Pretty Woman och Notting Hill ungefär nittio gånger om och om - och för varje gång ökar min passion för dessa män (förutom för Hugh Grant i Bridget Jones, men det behöver vi inte nämna). Det sorgliga är att alla dessa män är 40+ (tror jag), och jag förstår inte riktigt var vi ska hitta nya gentlemanna skådisar som kan ta över efter dessa när deras bäst före datum har gått ut?
Det finns helt enkelt inga! Hur ska framtidens kvinnor överleva?
Möjligtvis att Orlando Bloom kan få ta en liten plats, men han kan ju aldrig ersätta någon av puddingarna.

Vid närmare eftertanke tror jag att alla gentlemän på hela jorden är en utdöende ras!
Vad har hänt!?
Eller är det jag som är blind, och kan inte hitta dem?

Kvinnornas ögongodis går mot sin undergång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--