Helgens inaktivitet

Förlåt för min inaktivitet under helgen. Känns som om det hänt så mycket samtidigt som det inte hänt ett skrutt.

Efter Karlberg gick jag och Johanna och fikade med Ida vilket var helmysigt eftersom hon har varit i Thailand i två veckor. Hon var superbrun, och jag blev snuskigt avundsjuk på blondinen. Hon verkade hur som helst ha haft det wuunderbart..
Sen gick jag hem o käkade, sen gick jag till Line. Vi två fjantade oss rätt rejält och huxflux bestämde vi oss för att gå till Bylunda - så det gjorde vi. Var där i trettio minuter, en timme sen gick vi hem till Line o käkade pepparkakor och drack te. Helmysigt.

Idag - pluggning plus kanske leka med Line något smååått!

Konstigt, helt plötligt har jag blivit jätte, jätte... lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--