Hopplöst förälskad

När jag var i Stockholm blev jag hopplöst förälskad.
En sådan där förälskelse som man inte inser förens efteråt, och man i början bara tror att det är någonting som är intressnat, men sedan kommer glömma bort.
Det är en klänning.
En underbar, fantastiskt klänning som finns på Zara (som inte finns någonstans i närheten av mig). Jag provade den där klänningen mest på skoj bara för att den var så berådande vacker, men visste att jag inte skulle kunna använda den någon gång eftersom jag bor i Säffle (i Säffle är man skitkonstig om man bara har en klänning på sig på en fest, alla går runt i jeans och en snyggare top). Men jag provade den. Och den var underbar.
Mamma sa att hon kunde köpa den till mig, men jag tyckte att det var onödigt då jag visste att inget tillfälle som jag kunde bära den skulle komma.
Fy så jag ångrar mig.
Jag vill verkligen ha den där klänningen! JAG VILL VERKLIGEN! Även om jag aldrig någonsin kommer att använda den så måste jag ha den. Jag måste ha den så att jag kan prova den ibland och se hur jävla vacker jag var i den.
Egentligen var den ganska vulgär med en enorm rosett vid sidan och ett rött matt material.

Någon Stockholms/Göteborgs/Malmö bo som kan tänka sig att köpa klänningen till mig? Eller har Zara postorder?
Storlek small, tack!

(Jaa, jag är extremt desperat och det känns som om jag är otroligt olyckligt kär...)

Kommentarer
Postat av: monka

NYÅR CATRINE :D du kunde haft den på nyår ;)

2007-11-02 @ 10:59:33
Postat av: m

hur ser klänningen ut käre kusin? för jag kommer upp till guldbröllopet och om jag hittar den kan jag fixa den till dig? :)

2007-11-03 @ 11:42:37
URL: http://taamilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--