Hur man INTE kör en bil

Har nyss varit ute o övningskört lite tillsammans med mamma.
Konstaterade att det är två saker som jag verkligen behöver träna på:
Att köra genom rödljus (jag veeet, jag borde kunna det nu, men jag blir så äckligt nervös varenda gång...). När vi skulle köra igenom första gången fick jag kärringstopp typ en miljon gånger, men på tillbaka vägen inte en enda gång! Wiie!
Att parkera. Jag är inte så duktig på att parkera där jag borde parkera, utan vill gärna parkera på något annat ställe. Vi skulle nu parkera ute på Duse och jag råkade göra in det där stängslet som är framför. Registreringsskylten där fram lossnade... Förstår inte riktigt hur det gick till eftersom jag verkligen smög mig fram i typ 5 km/h. Boink, sa det och jag "krockade" med stänglset..
Hihi, jag kommer fan aldrig ta körkort...


Ingen skylt
MWAHAHAH! Snyggt värre, eller vad säger ni?
Skylt
Skylten fick ligga i baksätet så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--