Hur mycket är du dina föräldrar?

Hur mycket av ens föräldrar får man egentligen i sig? Det jag menar är att hur väl det egentligen märks på en person att det är dens föräldrars barn.
Om jag tittar på mig själv kan jag nog tycka att det definitivt märks på mig att jag är ett hopkok av mina föräldrar. Jag har mammas otroligt flummiga och spexiga sida, fast det är nog i princip allt jag har från mamma. Men det är ju också bland de största sidorna jag har - så det jämnar nog ut sig.
Från pappa har jag alltså fått nästan allting annat. En sucker för romantiska grejer, en grubblare, blir lättare ledsen än arg, är lite av en snobb och vill att det mesta ska vara gjort igår. Dock befinner jag inte de dragen som pappa har när det gäller att allting ska vara städat och prydligt - eftersom jag trivs ganska bra när det är lite rörigt och mysigt (titta bara på mitt rum som jag faktiskt plockar i varje dag, ändå ser det ut som det gör...).

Jag är nog 40% mamma, 50% pappa och 10% en superhärlig mix som bara är JAG!
Hur mycket är du dina föräldrar?

Kommentarer
Postat av: Charlotte :)

Jag är nog 60% mamma & 40% pappa :D

2007-11-01 @ 11:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--