Idol-kvällen

Har nu tillbringat den senaste en och en halv timmen med att sitta och glo på Idol tillsammans med mina ganskaClabbe tråkiga föräldrar. Pappa somnade i soffan och mamma satt bara med hennes laptop i knäet och kollade mailen och jobbade.
Konstaterade att jag troligen haft det väldigt roligt tillsammans med flickorna hemma hos Line - men jag bestämde mig för att avstå från det idag eftersom vi har öppet hus imorgon och kände därmed att jag ville vara någorlunda pigg tills dess.
Idolerna skötte sig överlag bra, men blev lite besviken på Amanda då jag inte tyckte hon var rika goo som vanligt. Mattias gjorde wunderbart ifrån sig, och jag hoppas verkligen inte han åker ikväll.. Andreas däremot... Sen så fattade jag aldrig vad fan Clabbe gjorde där? Kan någon förklara - var det meningen att det skulle vara roligt?
Nu ska jag fördriva tiden med någonting smart - och sedan ska jag titta på tv400 idol eftersnack eller vad det heter där Ebba vonSydow är med ikväll! Wiiea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--