Intressant arbete

För en timme sedan frågade Line om vi inte kunde ta en liten fika vid fem snåret, och jag sa desperat att jag inte skulle hinna med det eftersom jag hade massvis med skolarbete att göra. Ledsen och otroligt irriterad bet jag då tag i kulturhistorian.
Nu sitter jag som fastnaglad och lusläser som Victoria Benedictsson och Fredrika Bremer och jag har nyss skrivit en halv sida om Fredrika Bremer.. Det är ju smart av mig, att jag tar den absolut roligaste uppgiften allra först. Men det är så jäkla skönt när skolarbetet för en gångs skull är riktigt, riktigt intressant!
Funderar dock på att vara lite busig och smita i väg i en 45 minuter till Johanna o fika med henne o Line....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--