Läskigt

LÄSKIGT.
Jag hatar flashbacks, eller vad man nu ska kalla det. Deja vú kanske? Men ändå inte deja vú eftersom det inte är någonting som händer i hjärnan, utan att jag vet att jag drömt någonting.
När jag var ihop med Robin så vet jag att jag en natt drömde att jag bodde i Mattias dåvarande rum (numera mitt), att jag hade en svart byrå (som nu står mot min fondvägg) och att i den byrån låg det en tidning. Denna tidning var det någon som pratade om, och jag sa att Ebba vonSydow troligen var min förebild - om någon var det.
Jag vet att jag drömt detta, eftersom jag berättade det för Robin. En annan kille var även den inblandad i drömmen, vet dock inte vem.
Nu passar detta in.
Läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--