Måste stanna uppe

Sitter nu och är skittrött..
Jag förstår mig inte riktigt på mig själv. Jag tror att jag har något magiskt larm inbyggt i min kropp som ser till att jag blir dyngtrött så fort klockan har passerat 2200 på vardagar. För så här är det varenda kväll - att jag halvt och halvt ramlar ihop av trötthet efter tv4 nyheterna.
Men ikväll ska jag försöka att hålla mig uppe! Vill vara med på H&Ms sajt 2359 då Cavalli serien släpps. (Jaa, nu tycker väl  ni att jag är jätte töntig eftersom jag faktiskt dissade den serien igår, men man måste ju faktiskt vara med..) Plus att jag känner att mitt Sex and the city behov är otroligt stort, så jag måste hålla mig vaken så att jag kan titta på det 0005.

Men patetisk som jag är så kommer jag troligen lägga mig i sängen inom en kvart för att "vänta" - sätta på en film och sedan stenslockna.
Zzzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--