Mindre bra dag

Hemsk dag. Riktig hemsk.
Gick upp i morse och allt var frid och fröjd. Duschade, fönade håret, satte på plattången och sminkade mig. När jag var klar med sminkningen insåg jag att plattången fortfarande låg och blinkade och hade inte blivit varm för fem öre. Jag blev otroligt rädd och nervös för att min älskade tång var trasig, men tänkte att den säkert behövde en liten stund till på sig att bli varm. Så jag gick o käkade frukost, o borstade tänder o dylikt. Sedan när jag återvände till sovrummet så var den fortfarande inte varm! Jag blev helt galen och hysterisk, jag var tvungen att gå till skolan med ett hår som påminde otroligt mycket om ett fågelbo. Inte för att jag brukar platta hela håret varenda dag, men den får alltid dra igenom luggen, varje dag.
Förstår inte hur jag ska överleva utan min plattång. Som tar var pratade mamma på att köpa en ny till mig!

Inte nog med detta hemska trauma, sista lektionen idag var franska (jag tror typ alla vet hur mycket jag HATAR franska). Innan lektionen började så pratade Ingrid om att provet vi har i franska nästa vecka.
Där blev jag hysterisk och frågade vilket jävla prov! Nu har jag fått reda på att vi har franskaprov nästa vecka. På tisdag. Jag kommer , och jag kommer få otroligt mycket IG!

Så där rök min helg och allt mys vad den innebar.
Måste plugga:
Samhällskunskap
Kulturhistoria
Trafikkunskap
Franska (STÖN)
Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--