Onsdags skoldag

Jag snygg
Skoldagen den 28/11 - 07 startade med en samhällslektion. Ingman kom försent (typ när det var tio minuter kvar av lektionen) och jag klädde mycket snyggt i hans utomhus accessoarer!
K&C
Jag och Karin posar mycket sexigt!
Discokull
Vi hade gympa. Här kör vi discokull och jag tror att jag typ ska kissa på mig så roligt jag hade. Om man blev tagen i kullen skulle man ställa sig på "scenen" (de två bänkarna) och digga med till musiken. Jag blev tagen hela tiden och fick därmed digga hela tiden! Om det var fyra styckna som stod framför "scenen" och diggade med blev man fri och fick springa ut och leka igen!
M&C
Sen skulle vi dansa bugg! Här svänger jag och Claes runt, och vi var helt klart bäst! (Tack Lina som agerade fotograf!)
Snygging
Så här vrålsexig var jag efter gympan innan jag hoppade in i duschen. Jag tycker att imn ena arm ser rätt... knas ut.

Sedan hade vi en håltimme samt en matte och naturkunskapslektion, sedan var det slut på den lyckliga dagen på Herrgårdsgymnasiet!

Kommentarer
Postat av: Ida

Den översta bilden på dig måste jag säga var förtjusande vacker. Du passar verkligen i rött.

2007-11-28 @ 17:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--