Räksalladen i kylen

Det jag smällt i mig i dag är en halv Dumle påse, en massa vatten, två mackor plus ett glas juice. Jag konstaterade för en timme sedan att jag var tvungen att få någonting  mer i magen. Så jag smsade syrran och frågade om inte hon kunde ta vägarna förbi Ica när hon skulle hem från skolan. Fick dock aldrig något svar från den skiten - så jag konstaterade att jag var tvungen att göra någonting själv åt saken.
För en gångs skull tänkte jag att jag skulle kolla igenom kylen vad vi hade för indigrienser hemma till min Räksallad.
Först insåg jag att paprika och advokado saknades, men började istället leta efter oliver. Då hittade jag både paprika o advokado - och vi hade allting hemma.
Kände att det här inlägget blev jävligt intressant (nej), men jag blev så stolt o glad över mig själv när jag insåg att vi redan hade alltihopa hemma och jag slapp gå till Ica.
Tack mig själv för att jag tittade i kylen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--