Romantik på egen hand

CandlesSitter nu i min nybäddade säng i mitt nystädade rum tillsammans med en massa levande ljus. Hel mysigt.
Laddar ner romantiska suckerlåtar och ska snart sätta på någon romantisk suckerfilm. Vänta... Vad är det som saknas? Oooh, ja visst. En romantisk suckerkille.. Men vem har sagt att man inte kan ha lite romantik och mys med sig själv?

(sucker är i detta fall ett uttryck som jag använder för att understryka att det är jag som är en sucker för dessa saker, ingenting annat)

Kommentarer
Postat av: monika

naaw sötnos där! tur att nån har tid med mys själv sitter man å pluggar rava av sig :/ hoppas du e frisk i vilket fall som helst :)

2007-11-21 @ 17:09:40
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Ah, killar ar sa overskattade. Ta din katt och tvinga henne att vara i ditt rum, sa du har nan att mysa med. Haha.

2007-11-21 @ 18:19:53
URL: http://www.thenanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--