Romantiska flört-problem

Ligger nu i sängen och tittar på... vad blir det, femte? Femte filmen för idag! Vilket härligt, fartfyllt liv! Visserligen ska inte ens liv vara vidare fartfyllt när man är sjuk, men ändå...
FlörtJag är verkligen en sucker för romantiska filmer. Tittar nu på Wedding planner, och det är ju så helmysigt. Jag förstår inte riktigt det, för jag personligen är inte alls vidare romantisk av mig. Visst, jag älskar romantiska grejer - men jag är aldrig den som fixar dom romantiska grejerna.
Jag kan för fan inte ens flörta seriöst med killar. Jag flörtar vitt och brett med alla singel killkompisar jag har, men då är det på en skämtsam nivå, men så fort det kommer fram en verkligt fin kille som jag råkar vara intressant blir det tunghäfta och det går inte att få fram ett enda trevligt ord.
Är det det som kallas för blyghet?

Blir ingen skola imorgon heller, pappa tyckte inte att det lät som en vidare bra idé. Dessutom har jag bara två lektioner, så det är ju inte direkt mycket som jag går miste om då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--