Rosebuds härligheter

Jag tror inte att det är så där överdrivet många som missade mitt desperata sökande efter Rosebud för dryga månaden sedan. Till slut så slutade historien lyckligt och jag fick tag på ett Rosebud - nämligen Strawberry Lip Balm.
RosebudMin käre kusin (http://taamilda.blogg.se/) hade lovordat Rosebud mycket och jag hade stora förhoppningar på att de skulle göra underverk på mina läppar. När jag smörjde in Strawberry Lip Balm på läpparna hände det inte alls vidare mycket. Dom luktade gott, blev glansigare och lite mjukare.

När jag var i Stockholm förra veckan så införskaffade jag mig "ett vanligt" Rosebud - och detta var ju kalas för läpparna, så först då fick Matilda (kusinen) mitt förestående till varför hon hyllat produkten.
Det "vanliga" Rosebud används numera då mina läppar är riktigt krisiga (eller för att mina nagelband behöver en uppfräschning) och Rosebud Strawberry används vardagligen mer som läpptglans med balm-effekt.

Nu har det kommit ut en ny goding! Nämligen Rosebyd Brambleberry Rose lip balm! Funderingar starkt på att införskaffa denna vardagsgoding då den innehåller bär, honung, vanilg och sheasmör.. Mumws.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--