Säffle kommer bli bortsprängt

Igår och idag har det cirkulerat runt massor av helikoptrar och flygplan runt Säffle - hela tiden. Igår och idag när jag gick hem från skolan hörde jag dem brumma, och nu hörde jag en helikopter utanför.

Jag börjar tro att FBI spanar på Säfflefolket! Att de har gjort en kupp mot oss och kommer vilken sekund att spränga bort hela Säffle och resten av piggen ut i Vänern.
Jag undrar vad vi har gjort för att fått dem så upprörda?

Eller så är det den näst-yngsta staden i Sverige som är avundsjuka (vilken är den näst yngsta staden i Sverige?) och tänker spränga bort oss så att de kan få bli den yngsta staden igen! Så nu håller dom på och cirkulerar runt för att se var de ska plantera sprängämnena..

Kommentarer
Postat av: m

min smootie är inte så kul :P typ 2,5dl naturell yougurt, 1,5dl hallon och sen typ tio små blåbär kanske :P (vet, det är gigantiska mängder, får alltid slänga halva :P )

2007-11-06 @ 15:19:26
URL: http://taamilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--