Sam, vi gråter inte

Har nu varit på ännu en av våra små fredags tjej-kvällar. Idol, tjejsnack och chips! Jag och Line jublade i kör då Sam åkte ut från idol (äntligen! han skulle egentligen åkt ut förra veckan och låtit min älsklings-evelina vara kvar...), Patricia påstod starkt att "hon var kultur", och jag försökte få henne att inse att det hette kultiverad, men hon stod bomsäker kvar på sin plats och ansåg att "hon var kultur". Så om någon är intresserad av att titta på Säffles kultur, kan ni ställa er och glo på Patricia!
Allihopa höll på att skämmas ihjäl när allas våran egna söt Karl-Petter sjöng i idol. Jag och min käre far (som gulligt nog är ett stort fan av "Bonde söker fru") har tillsammans konstaterat att den pojken har blivit ett stort mediejippo. Varsågod Säffle. Sug åt er sötman.

Nu blir det På spaning med Bridet Jones, eftersom det aldrig blev den igår.
Sov sött!

(får be om ursäkt för min inaktivitet, skäms på mig)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Det var fan på tiden att sam åkte ut faktiskt!

2007-11-03 @ 00:22:04
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se
Postat av: monika

hahaha hörde du hur karl-petter uttalade grisarna, grisera, HAHA så jäla skön :D

2007-11-03 @ 10:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--