Sex and the city

Jag vet inte riktigt om jag har beskrivit det tillräckligt tydligt - men jag lider av ett starkt Sex and the city- behov (jaa, ett till av alla mina en-miljoner behov här i världen). Det är som en drog och det är så underbart.
Det är ett sådant typ av liv som jag skulle vilja ha. Glamourigt (snygg svenska), självständighet men samtidigt hopplöst förälskad, storstadsliv, lägga pengar på Manolo Blahnik skor...


Räcker detta för att även övertyga er om denna fantastiska serie? Carrie sitter och är flicksöt i Mr Bigs utstädade lägenhet. Titta sedan också på hur otroligt fin hon är i slutet där hon möter upp flickorna.
Aah, jag blir saligt avundsjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--