Sommarkänsla

GE MIG SOMMAR 08!

jag & patSommaren som jag ska se till blir den bästa sommaren någonsin. Hitills är nog sommaren 04 den bästa, men den känns liksom ganska långt borta just nu, och jag måste uppdatera "Bästa sommaren ever!" med nya härliga minnen.
Och jag bara vet att sommaren 08 kommer bli fantastisk! Hänga på Stenhuset varenda onsdag på after beachen (ehrm. någon som kan sponsra med pengar?), köra bil (ehrm.. någon som kan sponsra med körkortskunskaper, för jag ska ha körkort sommaren 08) ner till kusten och fira midsommar, få brunbrända ben (ge mig sol), garva loss och bara leva livet. Så ska det vara! Någonstans där emellan ska jag klämma in ett sommarjobb också. Kanske Kreta dessutom? Eller Spanien?

Förlåt, ett totalt onödigt dröm-inlägg då jag blev lite nostalgisk med mina xide och helt plötsligt bara ville ha tillbaka sommaren så att man kan festa och grilla vareviga dag!

(Bilden föreställer mig och Patricia som relativt bruna blondiner någon gång under sommaren under någon av alla tillfällen vi alkoholiserade oss)

Kommentarer
Postat av: Monika

åh de va ju när vi hade mysipys kväll hos line! :) saknart ju! :(

2007-11-26 @ 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--