Sömnlös

Jag är en sådan person som är i ett stort behov av sömn, och jag försöker att se till att jag varje natt får ungefär 8 timmar i drömmarnas värld.
Igår så släckte jag lampan efter det att "Huset fullt" var slut och jag vände mig om för att sova. Det var dessvärre omöjligt för mig att somna. Vid tolv så gav jag upp hoppet av att somna av mig själv så jag satte på en film, som vanligt. När denna var slut vid ungefär kvart i två - och jag fortfarande var vaken, började jag bli smått panikslagen eftersom jag var tvungen att sova. Men då gick det ännu mindre eftersom jag kände mig stressad.
Pjuuuuh, jobbig natt.
Senaste tillfället jag kommer ihåg att jag tittade på klockan var vid 03.42.

Klockan ringde vid strax efter sex och jag satte mig käpprätt upp. Yr, kallsvettig och med en dånade huvudvärk.
Nej, idag skiter jag i att gå till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--