Teoriplugg

Ååh, jag känner mig nästan lite duktig.
Emma, Ingman och jag går trafikkunskaps kursen tillsammans. Båda två har gått runt och tjatat på om att vi ska gå ner till I-center och göra åtminstone första pärmen. Jag har fått lite smått panik eftersom jag inte ens har öppnat teoriboken och känt mig allmänt efter plus att det har funnits en miljon andra grejer som jag varit tvungen att gjort (typ titta på Sex and the city...). Men nu har jag åtminstone läst första kapitlet, och känner mig jätte duktig!
Nu är det bara 320 sidor kvar att läsa!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag höll också på med det där.. men tog inte chansen och har faktiskt inte körkort än. Så ta vara på chansen när du har det på skolan :)

2007-11-27 @ 14:56:01
URL: http://escaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--