Tvprogramet "Grannfejden"

Har nyss suttit i tvsoffan och tittat på tv3s "Grannfejden". Herre gud vilket program! Hur orkar folk sitta och titta på det där? Jag satt mest och var ganska uppgiven och blev allmänt trött på alla griniga och knäppa kärringar.
Dilemmat är att person X stör sig på att person Y går runt naken då det inte anses som vidare trevligt och att barnbarnbarnen kan ta illa vid av detta. Person Y har någon slags hudsjukdom och kan därför inte ha på sig trosor. Hur orkar man?
Nej, ingen hit i program för min del. Nu ska jag nog lägga mig i sängen och titta på "Den där Mary", är dyngtrött och tror jag börjar bli sjuk - igen.. Blä, blä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--