Var är alla pumpor?

Jag och mamma begav oss iväg till Coop för att leta pumpor.
De hade inga där.
Vi körde vidare till Lidl. Dom hade inga där heller.
Jag blev skitsur och mamma kom på att vi kunde åka till Pomonadalens handelsträdgård och titta om det kanske fanns några pumpor där. Det fanns det inte.
Så nu sitter vi här utan pumpor, och jag undrar vart fan alla pumpor har tagit vägen?

(när vi var ute hade jag på mig mina snygg-skor. jag har döpt dom till det för att alla kollar så på mig när jag har på mig dom. antingen är det för att jag blir otroligt snygg i dom, eller så ser jag jävligt rolig ut - jag föredrar det första alternativet och numera är de alltså mina snygg-skor!)

Kommentarer
Postat av: monkan

du e så jäkla skön catrine!! :)

2007-11-02 @ 10:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--