Vuxenpoängen droppade

Jag är en nörd! Jag har tittat på tolv Sex and the city avsnitt på mindre än två dygn. Det är ju så att man ska skämmas..

Jag och Johanna blev ganska fort ovuxna och tappade massviss med vuxenpoäng då vi började fnittra glatt och pratade om sådant som tjejer i sjuttonårs åldern i allmänhet pratar om. Fast vi kände oss rätt tuffa ändå.

Min mamma är bäst. Hon räddar mig och mitt hår genom att gå och köpa en ny plattång imorgon när jag är i skolan och studerar flitigt. Denna plattången ska tydligen vara jävligt bra dessutom - enligt Johanna, och Johanna brukar kunna det där med hår... :)

Nu ska jag glo på ett till Sex and the city avsnitt, och sedan soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--