Xide x-mas lockande

MummaHar nu faktiskt pluggat lite franska, och ååh vad stolt jag är över mig själv! Pluggade dock inte vidare mycket, men yttepytte lite - o jag tror att jag fattar det mesta.. Åtminstone halva grammatiken, det borde räcka till ett G? Det är läskigt med mig och franskan. I alla andra ämnen blir jag skitsur om jag inte får mvg på ett prov eller inlämning, men i franskan blir jag överlycklig av ett g. Så fabulöst duktig på franska är jag!

Det står tre Xide x-mas på min byrå och retar mig något så gruvligt. Vill bara knäppa upp alla tre och svälja dom med hull och hår! Det står även en till Xide Bright, typ granatäpple eller ngt tror jag det var. Har inte smakat på en sån så den är också ganska lockande...

(jag vet att bilden är ett år gammal....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--