Älsklings evelina

Har nyss staplat in i huset efter en "stads-vandring" (om man nu kan kalla det för stad..) tillsammans med Johanna. Var på Affection och köpte hårgrejer, en till mig och en till mamma. Sen bar det av till McDonald's där vi sörplade blaskigt kaffe och käkade upptinad kanelbulle, varefter vi gick runt och strosade i ett antal andra affärer.

Igår var det Idol-tittande. HUR FAN KUNDE EVELINA ÅKA UT!? Jag förstår helt enkelt inte hur det gick till.
Har haft två favoriter i idol i år, Amanda och Evelina - så när det vägde mellan dom trodde jag att jag skulle bli galen. HUR DUMMA ÄR INTE MÄNNISKOR, varför röstade ni inte ut Sam istället!?
Åh, suck.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag och Emma höll på att dö när hon åkte ut, men jag måste medge att jag var en av dem som röstade på Sam. ;)

2007-10-27 @ 15:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--