Bakelse dags

Nu har vi mumsat i oss bakelserna, varit jävligt onyttiga och gottat oss. Mamma har önskat sig ett swedbank kort med hela familjen som kort på det. Jag har beställt en freebra till mig själv (http://www.freebra.se fråga mig inte varför, men det är säkert skitbra till sommaren när man har tunna kläder på sig, och om inte annat så ska min balklänning i framtiden ha rigning i ryggen, så då kommer det ju väl till pass). Helt super.
Eftersom jag har varit så ohyggligt jätte onyttig med att klämma i mig en bakelse, så tänkte jag nu dricka lite grönt te. Då blir jag lite smånöjd med mig själv åtminstone..

Blåbärs bakelse
Så här otroligt smarrig såg min bakelse ut! (Jag lydde Blomqvist råd och tog en av blåbär - mamma och Charlotte käkade hallon)

Familj äter bakelse
Så här grymt snygga var min mamma, pappa och Charlotte. Jag och Mattias saknas i det lyckliga familjefotot. (Jag vet att blixten återreflekteras i fönstret, men alla andra bilder på dom som jag tog där jag inte står mot fönstret ser de ut som tjockisar, uteliggare eller grymt ointresserade.)

Jag äter bakelse
Så här jätte nöjd var jag när jag fick äta bakelse, plus att jag ser extremt jätte sliten ut eftersom jag kliat bort allt smink..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--