Blygsam etta

Är jag en skräckinjagande person?
Sitter som sagt i biblioteket i skolan och nördar lite. När jag kom så var hela listan med datorbokning full, men den här lilla pärlan stod naken utan besittare så jag lånade den lite. Nu kom det några ettor som skruvar otroligt mycket på sig, och det verkar som om de har bokat den här datorn.
Ajdå.
Men de säger ju ingenting!? Det är väl bara att säga "Ursäkta, men jag har bokat den här datorn.." Jag lovar, jag flyttar mycket snällt på mig utan att ens klappa till denna stackars etta. Jag tänker inte ens bita honom lite i tummen!
Så nu är min fråga till er: Är jag en skräckinjagande typ, eller ät detta bara en ganska mesig etta?

(Jaa, jag vet att det här var ett rätt meningslöst blogg-inlägg, så nu borde ni förstå hur äckligt uttråkad jag är?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--