De vuxna vännerna

Vi körde lapp i pannan igår. (Jaa, vi är extremt barnsliga - and we like it.) Dom andra förklarade för mig att min var helt klart svårast.
Femte frågan:
"Är jag terrorist?"
De andra tittar med öppna munnar på mig och jag känner att det starkt misstänker att jag fuskat. Sedan löd ett jakande.
Sjätte frågan:
"Är jag Usama Bin Ladin?". Surt vrider de på sig och erkänner att så är fallet.
MOUHAHHA, hel roligt. De andra kom inte på sina karaktärer förens tjugo minuter senare..

Ibland blir jag lite skräckslagen när jag tänker på mina kompisar. Inte för att de är läskiga människor, utan mer för att dom är så vuxna! Som igår satt Line barnvakt åt hennes systerdotter, bara det är väl otroligt vuxet? Två av mina kompisar är förlovade, tre bor ihop och allihopa har haft en kille i ungefär nittiotusen år.
Snart gifter dom sig troligen, och jag kommer vara den där mobbade, ensamma själen som sitter i slutändan av bordet och alla stirrar på mig som om jag vore ett ufo samtidigt som de undrar vad det är för fel på mig eftersom jag inte har någon pojkvän.

Johanna docka
Johanna leker med Ginas docka (okej, mindre vuxet av henne).
Gina
Här är denna söta människa! Lines systerdotter, helt yrvaken och väntar på att hennes mamma ska komma och hämta upp henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--